Bloggerița a avut parte de o nuntă de vis, pe o plajă din Sardinia, Italia. Însă, puțini știu că totul a fost organizat online, iar mirii și oaspeții au ajuns la destinație doar cu o zi înainte de marele eveniment.

mamaplus.md

Cristina Gheiceanu a oferit câteva sfaturi tuturor cuplurilor care planifică să se căsătorească peste hotare.

  1. Decideti tara si orasul in care vreti sa faceti nunta. E important sa va ganditi ce vreti – munte, mare, castel, gradina, lac, etc.
  2. Odata ce ati stabilit zona in care se va intampla frumosul eveniment, incepeti sa cautati hoteluri care va plac. Din lista de hoteluri, care v-au placut, gasiti-le pe cele care au experienta in organizarea nuntilor. Cum sa aflati acest lucru? Simplu… google va vine in ajutor si neaparat cititi recenziile.
  3. Eu imi facusem o lista din vreo 6 hoteluri. Asa ca, am intocmit un e-mail, am atasat poze cu felul in care as vrea sa arate totul, cu cerintele mele, numarul de invitati si desigur, am cerut sa imi ofere si un pret aproximativ. Apropo, cereti sa va trimita si cateva poze cu nuntile organizate de ei. Imediat o sa va dati seama, daca e ceea ce vreti sau nu.
  4. Am primit raspuns la toate mail-urile. Si din start am exclus vreo 4. De ce? Pentru ca simteam ca nu o sa inteleaga ce vrem noi si ca parca nu eram pe aceeasi lungime de unda. Din cele 2 ramase am ales hotelul care avea propriul restaurant, pentru ca nu vroiam sa implicam o agentie de catering. SFAT: cu cat mai putine persoane sunt implicate in organizarea nuntii voastre, cu atat mai bine.
  5. Cea care mi-a raspuns la e-mail, era femeia care se ocupa chiar de organizarea nuntilor, deci un mare plus, caci nu trebuia sa cautam organizator. De fapt, asta si ne doream. Cu oganizatorii privati, cred ca ar fi mult mai greu, decat cu unul care lucreaza doar la acel hotel si stie totul acolo. Mi-am dat seama ca nu vreau sa caut la alte hotele, pentru ca ea gandea fix ca mine si era la fel de atenta la detalii, ca mine. Pana la urma, o nunta reusita asta si este… atentia la detalii. Ele fac diferenta.
  6. Hotelul avea plaja proprie, unde am decis sa facem inscrierea si o alta zona, pentru partea festiva si dans, cu o piscina superba, plus avea restaurantul propriul, care avea numai recenzii bune pe Tripadvisor. Asa ca, era un hotel ce intrunea toate conditiile noastre. Respectiv, nu a trebuit sa ducem oaspetii in diferite locatii, lucru care poate fi greu de organizat, in strainatate.
  7. Si de aici, incep lungile discutii pe mail. Asa se face, ca hotelurile care organizeaza nunti, deja lucreaza cu floristi, Dj, fotografi. Deci, nu trebuie sa cautati voi. Asa ca, cereti o lista si vedeti care va plac si desigur, preturile in care va incadrati. Noi am vrut sa avem si o persoana care sa ne cante la vioara, pe plaja, cand tatal meu ma duce la brat, spre Ovidiu. Asa ca, hotelul a cautat asta pentru noi. Imediat, am rezervat toate aceste persoane, pentru data nuntii noastre.
  8. Apoi, incepeti sa trimiteti poze, exact cum vreti sa arate locul de pe plaja, locul unde veti manca, unde veti dansa, cum va arata masa, decoratiunile si planificati meniul.
  9. Orice detaliu in plus o sa va coste bani. Eu, spre exemplu, am vrut luamanari atarnate si am vrut si lumanari pe marginea piscinei. Imediat o sa va dea un pret pentru asta si veti decide, daca va puteti permite ori nu. Sau ei va vor propune alternative.
  10. Alegeti tortul si totodata buchetul miresei si al mirelui. La noi, tot hotelul s-a ocupat de asta. Ne-au adus buchetele in camera, cu 20 min inainte de nunta.
  11. Unicul lucru care nu imi placea la acest hotel erau scaunele. Hehe pretentioasa, nu gluma.) Hotelul a venit si aici in intampinarea noastra si au contactat o companie locala, care ne-a inchirit scaunele in acea zi si iata asa treptat, totul a inceput sa prinda contur. In aproape o luna, de convorbiri pe mail, cam de doua ori pe saptmana, nunta noastra a fost toata pusa la punct. )
  12.  Am ajuns la hotel cu o zi inainte de nunta. Ne-am intalnit cu organizatoarea, cu care deja vorbisem de atatea ori pe mail si am stabilit tot programul nuntii pe ore. De aici, noi nu am mai avut nicio grija.
  13. In ziua nuntii, noi ne-am simtit ca niste invitati la o mega petrecere. Nu trebuia sa ne gandim unde e Dj-ul, unde e fotograful, cand vine primul fel de mancare, cand mergem pe plaja, pentru ca de asta s-au ocupat ei. Noi doar ne-am distrat si am profitat cu invitatii nostri la maxim, de acea zi de neuitat.
mamaplus.md
mamaplus.md
mamaplus.md

Citiți mai multe sfaturi pe cristinagheiceanu.com