Bea asta înainte de culcare și scapă de grăsimile în plus

Bea asta înainte de culcare și scapă de grăsimile în plus

Ceea ce consumi seara poate avea o influență majoră asupra felului în care arăți. Află ce băuturi accelerează slăbirea, dacă sunt consumate la finalul zilei.

Dacă alegi băuturile potrivite pentru a fi consumate înainte de somn, îți va fi mai ușor să te relaxezi și să dormi mai bine, fără să te trezești des sau să fii agitată. Nutriționiștii au făcut o listă utilă cu băuturile care te vor ajuta să ții sub control zahărul din sânge, să crești masa musculară și să arzi mai mule calorii, în special din țesutul adipos.

Iată ce ar trebui să bei înainte de culcare dacă vrei să slăbești mai repede:

1. Lapte
Pe lângă faptul că îți asigură un somn liniștit, laptele este o sursă excelentă de triptofan și calciu, fiind combinația ideală pentru a te trezi odihnit a doua zi. Laptele este bogat în proteine, în special cazeină în cazul celui de vacă. Această proteină este foarte utilă în cadrul procesului de reconturare a siluetei pentru că încetinește digestia și te ajută să-ți crești masa musculară chiar în timpul somnului.

2. Suc de struguri
Un pahar mic de suc de struguri consumat exact înainte de culcare va îmbunătăți semnificativ calitatea somnului și te ajută să arzi grăsimi tot timpul nopții. În cadrul studiilor realizate s-a demonstrat că sucul de struguri reglează nivelul de insulină pe timpul nopții și echilibrează ritmul circadian al organismului.

3. Ceai de scorțișoară
Datorită dozei importante de antioxidanți și a efectului puternic antiinflamator, scorțișoara poate accelera reconturarea siluetei. Condimentul originar din India este foarte eficient mai ales dacă este consumat înainte de culcare, sub formă de ceai aromat. Pune o cană de apă și 3 lingurițe de scorțișoară într-un vas, adu la punctul de fierbere și lasă să clocotească 2-3 minute. Savurează noua variantă de ceai cu o linguriță de miere sau de sirop de arțar.

4. Ceai de mușețel
O ceașcă de ceai cald de mușețel este un remediu natural împotriva insomniei, favorizând adormirea mai rapidă. Ceaiul de mușețel crește nivelul de glicină, iar, prin creșterea temperaturii corpului, favorizează răcorirea tuturor organelor interne și te ajută să ai un somn profund și relaxant. Nu adăuga decât miere sau zahăr brun pentru a menține efectele benefice.

5. Apă din semințe de schinduf
Un consum frecvent de schinduf crește temperatura corpului și te ajută să slăbești mai ușor prin arderea accelerată a grăsimilor. Macină 2-3 linguri de semințe de schinduf și adaugă 300 ml de apă. Lasă 5 minute, apoi strecoară și bea lichidul rezultat. Consumă această băutură cu 30 de minute înainte de culcare și după câteva zile vei începe să observi rezultatele. Nu numai că vei purta o mărime mai mică la haine, dar și pielea ta va avea un aspect revigorat și o strălucire sănătoasă.

Sursa