Dieta de primăvară și lista de cumpărături în perioada martie-iunie

Dieta de primăvară și lista de cumpărături în perioada martie-iunie

Când ne ajustăm dieta și stilul de viață pentru a se potrivi unui sezon, microbii digestivi de promovare a sănătății se schimbă în mod dramatic. Microbii de primăvară sprijină imunitatea echilibrată, digestia, starea de spirit, energia, zahărul din sânge, greutatea, somnul – și multe altele. Pentru a rămâne echilibrați, trebuie să ne concentrăm pe anumite activități și produse alimentare ușoare.

Pentru a rămâne puternică și sănătoasă:

  • În timpul primăverii, mănâncă mai multe alimente din lista de mai jos.
  • Consumă mai multe alimente picante, amare, astringente/ușoare, uscate, calde, cum ar fi: legume fierte, supe aromate, orez brun.
  • Consumă mai puține alimente dulci, acre, sărate/grele, reci precum: alimente grase prăjite, înghețată, produse lactate grele.
  • Timp de 6 săptămâni, ia 500 mg de Manjistha, Curcuma Plus și Tulsi de două ori pe zi, pentru a curăța sistemul limfatic, vindeca digestia, ridica imunitatea și hrani sistemul nervos.
  • Te simți obosită? Programează-ți o consultație pentru a trata cauza principală a oboselii – diferită pentru fiecare persoană în parte.


Rutina de zi cu zi pentru primăvară:

  • Auto-masaj cu ulei limfatic sau de susan crud.
  • Practică exerciții de respirație de cel puțin 3 ori pe zi: inspiră și expiră rapid, pe nas, timp de 30 de secunde, în timp ce extinzi și contractezi diafragma. Stai în tăcere timp de 1 minut.
  • Fă exerciții fizice în cursul dimineții pentru a crește circulația, starea de spirit și imunitatea.
  • Încearcă irigarea pasajului nazal cu apă calda cu sare.


Lista de cumpărături pentru primăvară: perioada martie-iunie

  • Alege produse organice și cât mai naturale.
  • Curios de un produs ce nu îl ai pe listă? Gustă-l! În cazul în care are 2 din cele 3 gusturi ale primăverii (picant, amar, astringent), atunci este echilibrat.
  • Consumă mai multe dintre alimentele preferate din această listă.
  • Deși acestea nu sunt singurele elemente pe care le poți manca, ele sunt cele mai benefice pentru acest sezon. Chiar dacă acestea nu sunt recoltate în regiune în timpul primăverii – sau orice anotimp – calitățile lor sunt încă echilibrate.


Vezi mai jos tabelul produselor alimentare care nu trebuie să lipsească din coșul de cumpărături!