Gustări sub 100 de calorii, ideale pentru satisfacerea poftelor sărate

Gustări sub 100 de calorii, ideale pentru satisfacerea poftelor sărate

Dacă simți nevoia să ronțăi, din când în când, ceva sărat, nu trebuie să te îngrijorezi pentru că există o mulțime de gustări sărate cu puține calorii, trebuie doar să te informezi.

Mai jos vei găsi o listă cu 25 de gustări sărate, care nu au mai mult de 100 de calorii:

6 căni de popcorn (100 de calorii): te poți răsfăța cu popcorn pe săturate atâta timp cât alegi o variantă fără unt și fără alte arome. 

Mini-quesadilla (90 de calorii): prepară quesadilla dietetică folosind o tortilla din porumb, pe care o vei acoperi cu brânză Cheddar dietetică, o vei îndoi pe jumătate și apoi o vei încălzi în cuptorul cu microunde.

Covrigei Pretzel (95 de calorii): 20 de covrigei pretzel îți vor potoli foamea fără să depășească 100 de calorii.

Alune (98 de calorii): 20 de alune îți oferă proteinele necesare pentru a scăpa de senzația de foame, dar nu au mai mult de 98 de calorii.

Ou fiert (70-80 de calorii): 1 ou mare, fiert, nu depășește 80 de calorii.

Omletă (100 de calorii): prepară-ți o omletă din 2 albușuri de ou și serveșt-o alături de ½ felie de pâine integrală prăjită.

Cartof copt (50 de calorii): taie un cartof mare pe jumătate, asezonează-l cu ierburi aromatice și coace-l în cuptor.

Migdale (90 de calorii): 13 migdale crude vin la pachet cu 90 de calorii.

Albușuri de ou umplute cu guacamole (66 de calorii): fierbe un ou tare, taie-l pe jumătate și scoate-i gălbenușul. Umple apoi jumătățile de ou cu 2 linguri de guacamole.

Roșii grecești (100 de calorii): toacă mărunt 2 roșii de dimensiuni reduse, amestecă-le cu 2 linguri de brânză feta și servește-le cu puțină zeamă de lămâie.

Supă de roșii cu brânză cheddar (98 de calorii): o cană de supă de roșii cu 1 lingură de brânză cheddar light rasă deasupra nu depășește 100 de calorii.

Chipsuri de varză Kale (60 de calorii): pune 2 căni de frunze de varză Kale pe o tavă acoperită cu hârtie de copt, adaugă o linguriță de ulei de măsline și introdu la cuptor. Scoate tava după ce frunzele de Kale au devenit crocante.

Cartofi dulci pai (100 de calorii): dacă îți e poftă de cartofi prăjiți, curăță un cartof dulce mediu, taie-l în felii, pune o linguriță de ulei de măsline peste și gătește în cuptor preț de 10 minute, la o temperatură de 220 de grade.

Sandviș cu castravete (90 de calorii): folosește ½ de chiflă englezească, pe care o vei acoperi cu brânză cottage și cu 3 felii de castravete.

Semințe de dovleac (100 de calorii): acoperă 2 linguri de semințe de dovleac cu ulei de măsline și coace apoi semințele preț de 15 minute în cuptor.

Sparanghel cu parmezan (80 de calorii): acoperă 6 bețe de sparanghel cu puțin ulei de măsline și cu 2 linguri de parmezan ras. Introdu în cuptorul încins la 200 de grade tava cu sparanghel și lasă să se gătească preț de 10 minute.

Salată de năut (100 de calorii): amestecă 1/3 cană de năut cu 1 lingură de ceapă verde tocată mărunt, zeama de la o lămâie și ¼ cană de roșii mărunțite.

Fasole neagră condimentată (98 de calorii): combină 1/3 cană de fasole neagră cu o lingură de sos salsa și o lingură de iaurt grecesc degresat.

Salată Caprese (100 de calorii): amestecă 30 g de mozzarella cu 1/3 cană de roșii cherry mărunțite și 2 lingurițe de oțet balsamic.

Hummus (80 de calorii): 3 lingurițe de hummus nu au mai mult de 80 de calorii. Poți consuma hummusul cu bețișoare de morcov sau ardei gras.

Somon (80 de calorii): 60 de grame de somon fiert sau gătit la cuptor.

Soia (80 de calorii): 3 lingurițe de soia fără sare îți aduc un aport de 80 de calorii.

Iaurt cu semințe (100 de calorii): amestecă ½ cană de iaurt degresat cu 1 linguriță de semințe de floarea-soarelui.

Mini-sandviș cu șuncă (100 de calorii): învelește 2 felii de șuncă în 2 lingurițe de muștar și foi de salată verde.

Sticks-uri și cremă de brânză (95 de calorii): servește 15 sticks-uri cu 2 linguri de cremă de brânză light.

Sursa