Cum scapi de grăsimea abdominală în doar 2 săptămâni?

Cum scapi de grăsimea abdominală în doar 2 săptămâni?

Nu există o pastilă magică care să o elimine peste noapte, dar cu voință orice este posibil. Iată cum scapi de grăsimea abdominală în 14 zile.

Printr-o combinație de voință, exerciții și hrană nutritivă specifică, este posibil să ajungi să ai un abdomen plat, așa cum ți-ai dorit.

Alimente care luptă împotriva depozitelor de grăsime de pe abdomen
Există o varietate de produse din care poți alege, alimente te care te vei îndrăgosti culinar. Mai ales că sunt prietenele unei siluete de vis.

Avocado
10 grade de grăsimi monosaturate te ajută să nu mai stochezi grăsime în zona abdominală. Ajută și la absorbția carotenoidelor care luptă împotriva cancerului.

Bananele
422 de mg de potasiu elimină din cauzele care duc la umflarea abdomenului.

Iaurtul
El ajută la dezvoltarea de noi bacterii sănătoase ce susțin sistemul digestiv. Grecii mâncau iaurt pentru a stabiliza nivelul de insulină.

Fructele de pădure
Antioxidanții din fructele de pădure ajută circulația sanguină și susține musculatura cu mai mult oxigen. Ele te ajută să ai o mai mare rezistență în timpul antrenamentelor lungi.

Ceaiul verde
Trei căni de ceai verde pe zi îți revitalizează metabolismul și ajută la slăbit.

Citricele
Vitamina C din portocale, de exemplu, te ajută să arzi cu 30% mai multă grăsime în timpul exercițiilor fizice.

Cerealele integrale
Fibrele ajută la menținerea joasă a nivelului de insulină, astfel ca tu să nu mai reții grăsimile în exces și zaharurile.

Exercițiile fizice te ajută să scapi de grăsimea abdominală și ele nu se rezumă numai la abdomene, ci trebuie lucrat cu întreaga musculatură.

1. Poți alerga, poți face aerobic acasă după diverse materiale video, poți face orice exercițiu îți pune corpul la muncă.

2. Nu extenua organismul cu exercițiile. Trebuie să-ți depășești zona de confort, însă nici oboseala nu este indicată.

3. Când simți că nu mai poți mai fă un singur exercițiu, apoi faci pauză.

4. Rezistența o capeți în timp, prin repetiții și voință.

5. Dacă vrei rezultate vizibile rapid, alături de dietă și sport, mai apelează și la un masaj sau creme care să te ajute la eliminarea acestor depozite de grăsime.

6. Încearcă să-ți faci și un program de masă, astfel încât cina să nu fie luată mai târziu de 18.00-18.30. Și bea cât mai multă apă.

Sursa