Fresh Styling Days la Felicia Optic Center. A doua zi

Fresh Styling Days la Felicia Optic Center. A doua zi

-
//
15.04.2014

Știați că astăzi, un adevărat "boom al protecție solare" sunt noi ochelari de marca Thierry Lasry? Aproape toate vedetele din Hollywood, care definesc tendințele modei, au fost deja observate de paparazzii purtând optica elegantă al brand-ul francez Thierry Lasry. Vorbim despre actrița Anne Hathaway, vedeta Paris Hilton, vedeta Nicole Richie, cântăreața Alicia Keys, precum și despre simbolul stilului și feminității Madonna. Marca Thierry Lasry este încă destul de recentă - data oficială de naștere a ei este anul 2006. Calea creativă a fondatorul brand-ului Thierry Lasry a fost definită deja în copilărie: mama sa a fost designer, și tatăl său a lucrat ca optician, de aceea, de la o vârstă fragedă, micul Lasry a fost fascinat de proiectarea ochelarilor de soare. Calitate și creativitate - principiile de bază ale lui Thierry, de aceea, pe lucrările cu același nume nu veți vedea logo-uri mari și atrăgătoare. Un avantaj deosebit al brand-ului este că ochelarii sunt făcuți manual în Franța. Thierry Lasry abordează foarte atent comercializarea creațiilor sale de moda, pentru că preferă să fie prezentat doar în concept-stores și magazinele cu influență. Ochelarii acestui brand pot fi găsite în Colette în Paris, Opening Ceremony în New York, Browns în Londra și 10 Corso Como în Milano. Începând cu acest sezon, ochelarii sunt prezentați și la noi în capitală. 12 aprilie a fost a doua zi de prezentare exclusivă a brand-ului Thierry Lasry în cadrul Fresh Styling Days în Felicia Optic Center, cu invitatul special fashion-editor al revistei Vogue Ucraina Iulia Pelipas.
Fotograf: Maxim Condratiuc