Menține energia şi forța creierului cu 4 alimente

Menține energia şi forța creierului cu 4 alimente

Beneficiile esenţiale ale Omega 3 sunt asigurarea unei memorii mai bune şi, în general, a unei stări bune de sănătate a creierului. Vă prezentăm o listă cu alimente care conţin Omega 3.

Alimente care conţin Omega 3:

Peşte
Somonul este una dintre cele mai bogate surse de Omega-3. Beneficiile esenţiale ale uleiului de peşte sunt asigurarea unei memorii mai bune şi a unei stări bune de sănătate generala a creierului.

Avocado
Avocado şi măslinele conţin grăsimi mononesaturate bogate în acizi graşi Omega 3. Fructele de avocado sunt, de asemenea, bogate în fibre şi potasiu. Într-un singur fruct de avocado se găsesc vitaminele B6, C, E si K, betacaroten, luteină, seleniu, potasiu, glutation şi acizi graşi Omega 3.

Uleiul de in
Uleiul de in contribuie la scăderea colesterolului, stimulează imunitatea organismului şi reglează nivelul zahărului din sânge. Este benefic pentru dezvoltarea sistemului nervos, a creierului şi a sistemului imunitar. Reprezintă un puternic adjuvant împotriva bolilor cardio-vasculare şi inhibă factorii generatori ai inflamaţiei în organism. Se recomandă câte două linguriţe pe zi.

Seminţe de chia
Seminţele de chia sunt o sursă importantă de grăsimi benefice, fibre, proteine şi vitamine. Considerate un super-aliment, seminţele de chia ajută la îmbunătăţirea digestiei, întăresc sistemul osos şi scad nivelul colesterolului din sânge, contribuind la menţinerea sănătăţii inimii.

Sursa